Timeout hos Bestis

Guttene og jeg satte oss p toget til Gjvik i dag for beske bestevenninnen min Kristine og lande litt etter en i overkant spennende uke. Dexter m nok vente litt fr han fr smake sjokoladebolle men jeg unnet meg en, okei det ble to. Kristine og familien har nettopp overtatt et funkishus fra ...

Sabotasje

Det som skulle bli et stt vi har matchende kosebukser p fjellet bilde ble relativt kjapt da herr Bure slapp en kjempepromp. Det lille jeg klarte holde inne egen mage ble tilskammegjort og vi forskte ikke ta et nytt bilde. Omrdet ble evakuert og ingen ble skadet, fysisk ihvertfall. Gen...

Feriedryss strandbilder del 1

Vi hadde ikke akkurat en badeferie denne gangen, men vi tilbringte mye tid p stranden likevel og lekte oss i sanden. P julaften kom Bamse himself p besk til leiligheten vr p hotellet og hadde med julegaver til ungene (som vi leverte inn dagen fr da). Det var kjempehyggelig! Dexter ble l...

Hjemreise med organisert kaos og karaoketaxi

Rett etter midnatt kom vi endelig hjem etter en lang reise som faktisk gikk underlig bra. Det ser kaotisk ut men alle hjalp liksom til der det trengtes og vi slapp hysteriske anfall fra meg som ikke fant passene eller oppkast eller vrangls mentalt (det forekommer ellers normalt). Jeg lurer p om...

Hva skjedde?

Nr mannen din arrangerer tullebursdag og seks servitrer overser deg med konfetti, kake og champagne..Mer om det senere, n skal jeg sove min siste natt p Lanzarote fr vi reiser hjem. Btw, jeg sa at jeg ble 29 r og de sa; for noe tull, her er du bare 25! Made my day.

Resultatet av leopard strandkjole prosjektet

Den store strandkjolen som jeg ambisist hadde tenkt trylle om til noe Fashioncherry ville hatt p stranden gikk ikke helt som planlagt og ble avblst i det jeg skjnte at dette kommer til g til helvete likevel. Jeg s for meg flettede snorer og nice tilfeldig sexy cut men ehm, jeg aner ikke...

Brenn 500 Kcal p 20 min

Jeg leste et sted at man forbrenner 500 kalorier nr man ammer, s da er jeg virkelig i gang med treningen.

DIY hjelp needed

Vi skal filme og ta bilder p stranden i morgen og jeg har ikke lyst flashe mammakroppen min (det har jeg vel bevist at jeg er i stand til tidligere), s jeg har gtt til innkjp av en diger leopard strandkjole og en saks. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal starte annet enn at...

Med blanke ark og fargestifter til

Her er jeg i full gang med nyttrsforsettet mitt, ikke trening i dag men vre mye ute. Etter at jeg var oppe og matet og stelte Dexter i dag tidlig s tok rjan han med alene til frokost og jeg fikk krype til sengs igjen sammen med Theodor. Og nr de kom tilbake s ammet jeg Dex i sengen og vi ...

Godt Nyttr

Dette ret har gtt s vanvittig raskt at jeg skjnner ikke helt hvor tiden ble av. Her p Lanzarote koser vi oss n p rets siste dag, og jeg tenker litt p hva vi har vrt gjennom fr vi braker ls p enda et r.Utsikten vr er den kjente treningsparadis-ya Fuerteventura. Dit skulle jeg og r...

Joggekrampe

rjan jaga meg ut p joggetur i kveld! Kjempebra initiativ, skikkelig fin utsikt, fantastisk flelse frst faktisk vre i farta og s inni helvete vondt! Lysken var vel det frste som meldte au-au, s fltes belastningen p ryggen og den totale opplevelsen var at kroppen har MANKO p muskulatur...

Dexter-mamma tid

Etter to dgn med mye soving mellom slagene har jeg endelig kommet meg litt p pluss, og spesielt etter i dag da rjan dro alene med de strre barna til dyrehagen slik at jeg og Dex fikk hele dagen for oss selv. Siste mnedene har jo besttt i nattevk og sjonglering av ja, livet. Det er sant som...

Julegaver og moments

Skal jeg si fra til han..?Bananis :)I julegave fra rjan (som jeg pnet hjemme fr vi reiste) fikk jeg fotoutstyr (bl.a 100mm linse, endelig!) men her p Lanzarote ventet det en overraskelseskonvolutt, vi skal p cruise i september neste r! Da har vi virkelig noe glede oss til.

Julebildet

Dette bildet krevdes bestikkelser av ungene, trust me (jaja, to iste og minigolf). God Jul fra oss!

Julaften

En gledelig jul fra oss p Lanzarote, her koser bde store og sm seg.Jeg har forresten lst internett problemet, jeg slo p roaming og vips s hadde jeg 3G. Snakk om fle seg dum! (Se for deg hvor jeg klasker meg selv i panna og sier; Dawww!)Jeg tok bilde av frokosten i dag tidlig, og da sa r...

Lanzarote

Det tar p en voksen skrott dgne for frste gang p kanskje ti r, jeg fikk meg en del naps her og der etter avreise men selv n etter en god natts svn fler jeg meg hangover enda, puh.Bildet under kaller jeg for "flymat".Ja, det var de to bildene jeg klarte laste opp. Hvorfor klarer ingen ...

Charterinternett

Da er vi vel fremme paa Lanzarote men charterinternett suger balle. Jeg sitter naa i resepsjonen blandt Bamseklubbdamer og skjonne pensjonister med magetaske og skriver fra en pc de har her. Vi doegna foer vi reiste saa naa har vi faatt sove ut og begynt aa orientere oss, Orjan er allerede i svi...

Strmbrudd mobilblogg

Midt i julebaksten gikk strmmen her i Volda (og heile Sunnmre) gikk strmmen! "-Terroristangrep!" hrtes fra sofakroken av et par ivrige Jansrud-fans som febrilsk forskte se resten av SuperG p mobilnettet. N sitter vi hele familien samlet (og etterhvert fattet) uten strm fremdeles, og spi...

Syk.no

Det frste jeg gjorde da vi kom inn dra hjemme i gr kveld var lpe inn p do og kastet opp. Og der har jeg vrt siden, kan man si. Vi hadde en generelt drlig hjemreise. Den stratet med godt mot p tross av lange ker og mye tull p flyplassen, men vi kom oss ombord i riktig fly da og ungene...

Komikerfest!

Vi mter bde Norske og Svenske (og Britiske) komikere i ferien; Terje Sporsem, Tommy Steine, Al Pitcher og Jakob qvist har standup show her i Alanya i hele juli. Men de er ikke bare p jobb, vi mtes med familiene vre og bader og koser oss og i kveld er rjan og gutta ute p konsert. Endelig!...

-Bare du ikke bruker Speedo, Pappa

rjans datter Leah Marie er som tenringer flest, -ekstremt pinlig berrt av sine foreldre, ihvertfall sin far. Og hennes far, komiker rjan Bure tar dette som en ren invitasjon og lar seg sklart trigge og kjrer p med det meste som mtte by seg. Om det er n ting Leah ikke liker, s er det m...

Vre perler i Alanya

Mange tenker at Alanya er et masete sted der du blir dratt inn i butikkene og holdt fast til du kjper alt de har men det er det faktisk slutt p og selv om dette er er ganske typisk turist sted s er det fullt mulig finne fine deilige steder bde vre og spise.Favorittstrendene vre s langt...

Ny video

Vi tok det litt slkk i gr med strandliv og lek og her er en liten filmsnutt som rjan la ut p sin YouTube :) I dag skal vi faktisk i et aldri s lite mte med noen vi har ventet p i noen dager, det blir bde spennende og hyggelig.

White beach with friends

Det er ikke alltid s lett beregne hvilke og hvor mye toalettartikler man skal pakke med seg p tur men her er noen av mine tips: -Reisestrrelser, fin mte prve nye produkter p, eller den gode favoritten. -Produktprver, jeg sparer alltid p snne til kortere reiser eller som backup p f...

P Gardermoen i pysjamas.

"Hvor skal vi dra p ferie i r da?" Det var det store sprsmlet tidligere i sommer. Vi hadde hele Middelhavet for vre ftter. -Vel, ihvertfall ikke til Alanya, var den frste beslutningen. Men, noen fikk kanskje med seg at vi var seint ute med bestille og at det aller aller meste av hoteller...

Happy campers

I natt var jeg og minsten p campingtur i mammas bobil. Den str parkert utenfor huset men det gjr ingen verdens ting, camping er camping! Men planene mine om fortelle eventyr (les: lese Tom & Jerry) og ha magiske yeblikk og lage gode minner om "den gangen da.." gikk egentlig i vasken for sm...

@ Home

Selv reisen til Sunnmre med stttestrmper og pne sko, som en bestemor p tur, var vel verdt hvert minutt for den digge formiddagsluren jeg fikk nr vi kom frem var oh-my-god-s-etterlengtet! Mammas sofa er bare best! Og spesielt i dag siden jeg hadde bare sover fire timer i natt og hun tok med...

Siste!

, jeg som flte meg S flink i formiddag da jeg blogget fra mobilen i lunchen, og s var det noe som skjedde som gjprde at bare deler av det jeg skrev ble publisert. Det ser ut som en oppdatering i mobil-appen, men om den vil bli fungere som den skal s ser det ut til at den fr de funksjon...

Hvordan unng en krangel

Vi skal bestille oss sydentur og er skikkelig sent ute. Det innebrer at de fleste destinasjoner som passer oss er utsolgt for leeenge siden og det bygger seg opp en passe amper stemning i huset. Vi er i tillegg alene hjemme, uten barna, og da sitter det ekstra lst i kjeften p oss, litt som for...

Duplo konkurranse fra Legoland (og tidligere vinnere)

Hei hopp fra Legoland!N sitter vi deilig utkjrt i leiligheten vr p Lalandia, vi kom litt utp dagen i dag og rakk f med oss faktisk det meste inne p Legoland og har laget oss en liste over alt vi vil gjre i morgen. Vi skal kjpe et pass som gir oss kfri inngang p ti aktiviteter, n gan...

Skirenn

Dette har vrt en fin pske! I fjor var jeg p cellegift og s psken fra inne p Highland hotell, mens i r har jeg flt meg s deilig pigg og til og med ftt sttt p ski! -Og far i huset som er tidligere skilrer fra Geilo vknet endelig fra lei-av-ski-boblen sin og har trent bde meg og pjokk...

Reprise Bloggerne i psken!

En god pskemelding fra Tv2 Bliss; Hele sesongen med doble episoder sendes mandag-fredag kl 19:30 Etter episodene blir det musikkdokumentarer med bl.a. Bieber, Selena Gomez, Justin Timberlake osv. F.eks sendes Bieberdokumentaren etter episoden hvor Sophie er p konsert. Hva skal du gjre i ...

Svmme med Skilpadder..

Jeg skulle nske magen min alltid s like flat ut som nr jeg ligger p ryggen (og strekker meg). -For det er slettes ikke p alle bilder man er like heldig. Det er underlig hvor man kan ta seksti og s blir ett eller to av de helt supre, og s tror vi jenter at det er snn vi ser ut. Men d...

Nytt hotell

Skrevet i samarbeid, fritt fra hjertet. De tre siste dagene vi har her i Khao Lak i Thailand skal vi tilbringe her p nydelige JW De Luxe Marriott hotel, som er et av de bedre resortene du finner i Thailand. Og her er det helt fantastisk fint! Jeg mener, om jeg ikke nettopp hadde giftet meg p...

White Beach

Her er hele reisegjengen, unntatt kjresten til Rachel som flydde seg hit fra USA for vre litt sammen med drmmedama si, han tar bildet, det funker ogs veldig godt for oss andre. Rachel, Elisabeth (frs Star Tour, hun kan ALT om Thailand og gjr det veldig hyggelig for oss) (og s er hun kul ...

Blue Couples Sensimar, Phuket.

Innlegg skrevet i samarbeid med Star Tour Ja, reklame skal merkes, men milde mne, ikke ta dette som reklame, dette er varme anbefalinger som jeg av all hjertens lyst deler med dere. Khao Lak er balsam for sjelen og jeg er s utrolig takknemlig for ha blitt invitert med p denne turen som gj...

Thai Air til Thailand

Lite visste vi, at vi skulle f reise med business class til Thailand!Du kan tro vi kjrte tidenes photoshoot hehe skulle trodd vi var barn for frste gang i en lekebutikk.Jeg reiser sammen med Rachel Nordtmme, Annette Haga (NetteNestea), Anette Marie Antonsen, og Margit denes (Villadrommeverde...

Klar for Thailand

Jeg har vrt s heldig bli invitert med til Thailand av Star Tour sammen med noen andre bloggere, og avreise er om bare noen timer.Vi skal til Khao Lak som jeg har hrt er utrolig fint og jeg gleder meg helt vilt. En hel uke i paradis, uten mann og barn. Bare meg og meg selv, jeg har glemt hva ...

Shopping for ferie

Jeg gjr ikke annet enn drmme om ferie n og dro p bikinijakt i dag!Det var ikke s mye finne enda men jeg fant en safe svart en p HM, og en kjmeperosa truse, toppen s helt formls ut p meg s jeg gikk for kun underdelen pga den freshe fargen som gjorde meg s glad.Sandaler og armcandy f...

Coming up: Ferie!

Jeg fikk en skikkelig gladnyhet i dag, jeg skal snart p en skikkelig eksotisk reise!Det kom som sendt fra himmelen sammen med vrsola, og jeg ble umiddelbart klar over hvor vinterbleik jeg er. Det var meningen at jeg skulle presentere en HELT NY selvbruner spray denne uka, den er helt fantastisk...

Sunnmre igjen

Theodor og jeg tok turen til Sunnmre igjen i helgen, og denne gangen p litt kort varsel s vi fant ingen ledige flybilletter og tok nattbussen. Det er vanligvis en grei affre, om man styrer unna de mest folksomme dagene, men denne gangen kjrte de med en leiebuss som ikke var helt p stell og...

Lazy sunday

Forberedelser til Nyttrsaften

I r var vi invitert p middag hos noen venner p Geilo og siden vi slapp unna middagen s tok vi med bde champagne og vertinnegaver som vi fant p Ekte p Geilo. Salt og pepper og norsk sjokolade fra Geiranger, nam nam! Jeg gikk for gode gamle Happy Birthday fra Deborah Lippmann p neglene mi...

Vinsmaking

Vi fikk smake mye nydelig vin p Vinkjelleren p Geilo og innehaver Frode Aga viste oss vinkjelleren sin. Skal det vre en vin til 85 000 kroner? Den flasken tr jeg ikke holde engang..! Jeg ble vel heller ikke spurt, fornuftig nok og like greit. Denne enkle nattmaten tryllet frem av en sn...

Om ha mobiler ved bordet

Etter en deilig middag p restauranten p Highland Lodge skulle jeg til snakke litt mer med barna om hva de syns om oppholdet vres s langt og om de har det fint osv men da var de allerede langt nedi mobilene og paddene sine. Vi trenger serist mer parental skills! Eller vi? -Fotografen sin ...

Note to self(ie)

When wearing makeup in jacuzzi for the sake of selfie... Makeup will spill. Vi koser oss p Highland hotell p Geilo noen dager, stay tuned for more updates. (Hva skjer med engelsken da..?)

On the road

Unna vei, Geilo og Highland Hotell her kommer vi! Med tettpakket bil og lykkelige barn i bilen; -den minste er lykkelig fordi han fr se film i bilen, den mellomste fordi hun har ftt kjpe Parajumperjakka mi til under halv pris og den strste fordi jeg meldte meg frivillig til kjre! <br ...

Takk for oss Trysil

Jeg elsker dette hotellet! Det har bare alt vi trenger som en familie; god plass, mange ting gjre bde ute og inne, herlig interir og jammen litt julestemning ogs. -Og bra sminkelys!

Klar for middag

Klar for middag med en kjole fra Cubus som har hengt i skapet siden vrsalget og bare ventet tlmodig. repynten fra Solveig Lindholt Jeg kjrte p med litt HDR p bildet for f frem blondene i stoffet. Heldigvis skal vi ikke noe etter middagen i kveld s da kan jeg bare kjre p med julem...

Ekstra strm til mobilen

Desse ekstra batteriene fra Powerocks er noe av det smarteste gadgeten rjan har dratt i hus p lenge. Den lille kan jeg ha med i veska p tur og gir fullt batteri minst n gang. Den hvite har to innganger og kan lade bde mobil og f.eks iPad tre ganger! P ferie i USA klarte vi oss i tille...

Ikke glem kjolen!

U! Da vi nesten hadde reist fra hotellet og til flyplassen kom jeg p kjolen jeg hadde bestilt! Jeg lp til FedEx kontoret og der l den jammen og ventet p meg! Den er fra Kourvosieur.com og heter las vegas og jeg kunne ikke reise hjem fra Las Vegas uten ha prvd den p?? Men vi hadde s...

Hangover

Jeg ligger krllet sammen p en solseng i skyggen og er s hangover at jeg aner ikke at det er mulig. P den ene siden angrer jeg som en hund p at jeg ikke er uthvilt n nr vi om f timer skal ta fatt p den lange reisen hjem mens jeg samtidig har hatt den best time of my life her i Las Vegas...

Shopping med Betty

Vi nyter 23 varmegrader og fikk brukt solbriller (Quay), ikke verst. Det meste her foregr jo innendrs men det er godt vre ute nr temperaturen er s fin. Det er mye rart se i Las Vegas! Jeg og Bettina fikk lpe litt lpsk p shopping i dag. rjan og Kristoffer har vrt veldig tlmodige...

Nu kjr vi!

l og pizza til frokost p Gardermoen er ikke feil! Tre timer svn var akkurat nok til at vi sikkert finner roen p den lange flyturen. Og om ikke s har vi litt lesestoff, det er litt flaut at den ene er til meg og den andre til rjan, og begge klr etter sl kloa i sitt utvalgte materi...

Reisefeber

U, n reiser vi snart til Las Vegas, bare noen timer igjen! Jeg pakker, pakker om, drar kjoler inn og ut av kofferten. Jeg har jo aldri vrt der fr, og aner ikke hva jeg vil f bruk for. Jeg vil tro at glitter, hye hler og pass holder? Han reisekompisen min derimot tar det med knusende ...

Las Vegas Baby!

Ferien vr uten barn utgikk i mars da jeg istedet mtte ha cellegift behandling, s n prver vi igjen. Denne gangen flesker vi til og reiser sammen med noen venner til Las Vegas! Herregud s spennende, der har jeg aldri vrt fr. Og det er ikke lenge til, vi reiser alt p mandag. Det bety...

Tur i Ekebergparken

Vi benyttet det fine sndagsvret til beske den nye Ekebergparken, spesielt sidrn mamna som er kunstner er p besk. Vi lurte litt p hvor vi skulle g av trikken, men da 90 % reiste seg for g av ved Ekebergrestauranten skjnte vi at vi var p rett sted. Ok, kjr bildedryss: ...

Etter ferien..

Etter ferien har jeg massevis av bilder jeg gjerne vil vise fram, vi gjorde s mye gy. Men det tar sklart litt tid redigere og sortere vesentlig fra fullstendig uinteressant bildemateriale, jeg har #%^*+ mengder uheldige kroppsbilder fra stranden, noen ok og kanskje ett der jeg kommer ufortj...

Maten

Jeg var alt ferdig spise da jeg kom p at jeg skulle ha tatt bilde av maten fr jeg satte tenna i herligheten. Sorry..

Shopping i Cannes

Vi var en liten tur innom Cannes for se p byen og shoppe litt, og gutta boys fikk seg matchende shorts. Akkurat der de sitter n skjedde det store juvelranet, samme dag! Herregud, tenk hadde vi vrt der kanskje bare en halvtime senere. Grss.. Det var ikke denne butikken vi shoppet p, f...

En sprut i ansiktet, takk.

Lite er s oppfriskende som rent norskt vann p spray kjle seg ned med i sommervarmen. Og ekstra morsomt ble det da Teddyen fikk prve, for frste gang. Skeptisk, skeptisk. Nesten.. Nesten! Der ja! Haha, det syns han var kjempedeilig.

Photoshoot p stranden

Vi gjorde en liten jobb p stranden (du fr hre senere), mtte pynte meg litt da..! Kjolen fant jeg faktisk i Juan Les Pins, og smykkene er fra Ettica. Jeg m si jeg flte meg ganske s fin, selv om beltet luktet geitemkk og mtte henge ute p verandaen om natta. Det er oljen skinnet er sm...

Hvor blir det av innvollene?

Jeg tar meg selv flere ganger i befle meg selv nr jeg er under vann. Ikke snn befle, men jeg stryker meg over magen og kjenner rundt p sidene. Undrende og fascinert over flelsen. Magen blir jo s flat! Og midjen smalere. Det m vre trykket og mangel p tyngdekraft som gjr det, fo...

Stripper to go

Alt i reisestrrelse er velsignet p reisefot, ogs neglelakkfjerner. Stripper to go fra Deborah Lippmann er engangsforpakninger med neglelakkfjerner, antibakteriell og garantert ingen sl i toalettmappen. Et must! Legg forresten merke til denne fantastiske holo-lakken fra FNUG. Jeg har p...

Er du ekte cowboy mamma?

Det lurte Teddy p da jeg troppet opp med cowboyhatt p vei til stranden. Jeg ja? Gjett om! Men.. Hvor er pistolen din da? Svarte han, forventningsfullt. Drit i det da, sjekk de kule bilene utenfor hotellet..! (jeg sa ikke drit, tror jeg..) Dette bildet vil han vise til kameratene sine nr ...

Snegle smaking

Vi har internett p hotellrommet, men det er ikke noe skryte av egentlig, og nr en beveger seg til resepsjonsomrdet eller bassengomrdet s er det enda nye nett og man m drive ske og logge p, holde styr p koder etc. Da gidder man rett og slett ikke til slutt. En restaurant vi har spis...

Feriepillen

Supermat og vitaminer fr st hjemme i skapet nr jeg er p ferie, men desse fr bli med. Jeg hovner snn opp i kroppen i varmen, snn at fingrene mine faktisk blir hovne, stive og mme. Og desse hjelper. Det er ikke noe hokus pondus, bare helsekost-tilskudd som er vanndrivende. Jeg drikker m...

Kjrlighet er ogs p pinne

Det er viktig dele p kjrligheten :)

Bon voyage!

I dag tidlig stod vi opp samtidig som sola. Da hadde vi sovet i nyaktig 2 timer og 45 minutter.. Men selv om den svnen fltes ut som total waste of time s er det ingenting en solid sushifrokost p Gardermoen ikke klarer fikse. (Og kaffe, masse kaffe) Da er det Frankrike neste, Juan...

Er en uke uten barn ferie?

Uken (nesten) uten et eneste barn i huset (utenom oss da) skulle etter planen vre super innholdsrik med jobbing, fullfring av salong, kinodates og masse kjresterier. Som vi gledet oss! Men vi har aldri fr vrt s ueffektive! Den frste vi gjorde var begynne krangle. I to dager faktisk...

Reservemannen

Nr alle barna er bortreist ser katten sitt snitt til "ta over" mor og flge henne overalt. Ogs til butikken eller p tur, som en hund. Han srger ogs for at jeg ikke forsover meg om morgenen. I dag sovnet jeg etter alarmen gikk, men vknet akkurat i tide av dette dyret som satt ved ret...

Check!

Greit at jeg tok med posen med regninger og papirarbeid p ferie, for her har regnet hljet ned hele dagen s jammen fikk jeg gjort litt fornuftig. Og n titter jammen sola fram, akkurat i der jeg var ferdig!

Akkurat n

Spiser jeg en deilig frokost helt alene p Quality Hotel Ulstein. Ingen barn. Ingen mann. Deilig! Det kan jo g flere r mellom desse anledningene der man reiser uten noen. N har jeg vrt i bryllup, rjan har Sommerlatter i Oslo og Teddy er hos besteforeldre sine. Men jeg gleder meg litt ...

Slapp av, det ordner seg

Det er ofte tanken som gr i hodet mitt nr ting gr skeis. For om jeg fr panikk, da gr ihvertfall alt galt! S rakk vi ikke flyet kl 07:55, men fikk booket om litt senere p dagen. Og imens s rakk jeg derimot mye annet; farging og forming av vipper og bryn, glansvaske hret og faktisk kjpt...

Jeg rakk ikke flyet

Jeg har pakket hele natta, sovet fire timer og masserte til og med fttene til rjan nr jeg vekket han s han kunne kjre meg og T til flyplassen s vi fr oss en tur til Sunnmre. Vel satt i bilen spr rjan nok en gang (mte p til mas da) om nr flyet gr og jeg gjentar nok en gang; 08:55. ...

Byfolk til fjells, tur til Rotsethornet 649 moh.

Du e'kje skikkelig Volding fr du he vore p Rotsethornet, sies det, og n er det offisielt for bde Theodor og meg. "En god time" skulle det ta, iflg min stefar. Da lurte han oss godt, erfaren fjellgeit som han er, men at det skulle ta hele fem timer fr vi var nede igjen? Haha.. For si ...

Byfolk p bttur

Denne prinsen har bare vrt s utrolig! Jeg evnet ikke legge ut bilder i gr for vi var helt skutt om kvelden, s det blir flere innlegg i kveld tenker jeg. I gr var vi sammen med Vigdis og Kalle p bttur. Vigdis er en av mine beste venninner og vi bodde p hybel sammen p videregende. Hu...

Miniferie

Kl 07:15 satte vi oss i bilen og jeg kjrte husbonden til Festy fergekai. Farvel, husbond. Kjekt at du kom, men enda.. Hehe neida. (joda.) rjan skal tilbake til Oslo for jobbe med Sommerlatter som har premiere p Torsdag. Han er jo den i familien som byr p mest energi, s jeg og Teddy g...

SukkerSPINN

! Kan jeg f sukkerspinn?? Jeg ser bort p den laaange ken, minner meg selv p at det er barnas dag, og sier; Jaaa. Jeg stiller meg i ken, og blir foret etterhvert av andre familiemedlemmer med bde plser, kake og brus. 45 minutter senere var det endelig vr tur til f kjpe sukkerspinn ...

God hvit 17 mai!

Gratulerer med dagen! Vi str ved mammas galleri i Volda og ser p toget fra trappen og vret er jo helt nydelig! Vi har spist en superhyggelig frokost hjemme, uten alkohol, og det syns jeg kanskje flere burde vurdere p barnas dag. Jeg hrte en historie om en tidligere rektor som r etter ...

Innsjekk Hotell Sunnmre

Da har vi sjekket inn p nattbussen til Sunnmre, eller Hotell Volda som Teddy sier. Han kunne ikke vente med legge seg til sove, og tok p sovebriller p eget initiativ. Vi foreldre kjrte umiddelbart igang med photosession, byttet plass som om han var en turistattraksjon, og postet p al...

Det er s harry

Vi dro p Harryhandel i gr, siden det var fridag og alle butikkene hjemme var stengt. rjan har vrikket foten og steppet opp harryfaktoren med f lne seg en elektrisk handlevogn som han fikk kjre rundt i. Jeg syns egentlig at det var ganske flaut. Vi spiste lunch med Ana Maria, verdens ...

Sliten.no

Jeg gikk meg p en smell i gr. Det var siste "fridag" fr neste cellegiftkur er i gang igjen, og hittil har energien kt litt for hver dag mellom hver kur. Men jaggu fikk jeg meg en smekk over fingrene. Jeg har ikke gjordt s mye, men jeg har vrt med p mye. Til kvelden hadde jeg egentlig or...

Breaking point

Et lite steg for menneskeheten, et stort steg for min firering. Jepp, min gutt p fire r lrte seg st p slalom i dag. Det er et sterkt yeblikk i mamma- og pappahjertet. rjan som er en gammel skilrer fra Geilo fikk nden over seg, leide utstyr og dro pjokken opp i bakken. Det gikk d...

NRK sending og stand up show

Vi kan liksom ikke ta et bilde uten at noen ikke kan dy seg si noe morsomt, teit eller bare ekkelt. rjan har pskeshow p Geilo i kveld og i morgen, sammen med Jon Schau og Fredrik Sjaastad Nss. Jon var med p pskesendingen p NRK1 som i skrivende stund avsluttes med nydelig sang fra Ani...

Mmmmmassasje

P Highland Hotell Spa fikk jeg den beste massasjen jeg ftt p lenge.. Og jeg som er bde hud og kroppsterapeut er ganske s kresen.

Vannkrig!

rjan Bure og Jon Schau leker med ungene i bassenget og blir som forvokste femringer nr de sloss om en liten ball, selv mot en femring.

Highland

Vi bor p nyoppussede Highland Hotell i psken, og det har blitt s utrolig lekkert her! Dette er kosemose, megahyt serviceniv og de har klart holde p den samme avslappede deilige atmosfren som fr. Jeg gr bare og titter og titter p alle detaljene, tenk kunne bo snn da..

Lurt

Godt rigget til i bilen p vei til Geilo kjente jeg at roen kom, trafikken flt fint og s ble jeg etterhvert deilig dsig. I det jeg kjente at bilsvnen nappet tak i meg s sier rjan; -Er du trtt? Eh, ja, er du? Ja, svarer han. Og siden han hadde lastet alt det tunge i bilen og kjrt halva...

Avlyst sydentur

I skrivende stund skulle jeg og kjresten min sittet p Fuerteventura med hvert vrt glass champagne og smurt After Sun p ryggene til hverandre. Vi ville hrt blgene sl mot klippene. Jeg ville lagt frem treningstyet til morgenkten og rjan ville gnikket p golfkllene sine og mlt et par p...

Fem tegn

Da er det vinterferieeeeeee! Hurraaaaaaaaa! La oss alle reise til Osloooooo og bo hos Marnaaaa og rjaaaan!

Thank God It's Friday

Yes, endelig fredag!

Hvordan kunne du glemme det?

P veien hjem fra Sunnmre mtte vi innom Radisson Blu p Lillehammer der vi overnattet p veien opp. rjan satte nemlig igjen posen med vin og l som var ment for julehelgen..! TROR du at stakkars rjan fikk hre et par strofer..? Vi ringte p veien og spurte ydmykt om posen stod der, og ...

As far as WE know..

Jeg elsker presanger som treffer p kornet, dette skiltet fikk vi av storess. Normal er vel en definisjon som er vanskelig definere, heldigvis. Men vi er kanskje uforutsigbare nok til at vi krysser statistikken spass mange nok ganger ilpet av dagen at vi ligger innafor?

S sexy hadde jeg glemt at Alex Rosen var!

En av mine frste store svermerier; Alex Rosen fikk fart p hormonene mine p 90 tallet med sin rampete sjarme. Han satte vel standarden p mitt valg av menn, -til pappas store fortvilelse. Om han er like tff pappa som rjan vet jeg ikke, men han har ihvertfall gitt ut en bok om det. Jeg syn...

Bare la nkkelen st i, du

komme fra et sted fritt for lyskryss vekker flere nostalgiske barndomsminner. Det fantes bare to kriminelle, s var det ikke den ene s var det den andre. Bilnkkelen stod i bilen og husnkkelen i husdra, -eneste som ble lst inn var spriten.

Hvordan finne arbeidsro nr der er ingen fred f

Jeg klarer ikke skrive nr jeg blir forstyrret og avbrutt, og hjemme p juleferie med ogs alle andre hjemme s m jeg tenke kreativt. Derfor fant jeg frem pappas reklokker, gjemte meg bak juletreet og voila! -Skrivero :)

Julegavene

Jeg flte meg som en vinner i gr kveld, s heldig som fikk s mange fine gaver. Av rjan fikk jeg min helt egen iPad mini. Bare miiiin, ingen mtte dele den med, det er helt fantastisk..! jeg hper det fins mange superkule gadgets og covere til den, drmme.. rjan fikk Peak Perform...

1 juledag

I dag skjer ingenting. Det er det beste jeg vet.. Pappa passer p at fuglene har nok mat. Og hundene prver lure til seg en ekstra godbit de ogs.

Morgengaver

Fr frokost i dag var vi innom lven og sjekket om nissen hadde spist grten sin, og det hadde han! Men ikke bare det, Teddy hadde ftt gave i gjengjeld.. Gosj, skal si det er artig lage minner som han forhpentligvis vil huske nr han blir stor. Gaven er egentlig ment til hele familien, m...